Mycket den här veckan

Den här veckan kommer vi verkligen att ha fullt upp. För det första ska det ordnas med begravning och allt som hör dit. Dock är ju jag inte speciellt inblandad i det utan Pontus, men det tar mycket energi av honom. Och på torsdag är det 11 november, Liams födelsedag. Hur kan tiden ha gått så fort? Han skulle ha fyllt 6 år. Hur det går ihop vet jag inte riktigt, själv är jag ju inte en dag över 20. ;) Älskade lilla skitunge!

Och på fredag är det dagens för RUL. Vi ska få se får lilla filur som lever rövare i magen! Håller tummar och tår för att allt ser bra ut då och att vi förhoppningsvis får veta om det är en lillasyster eller lillebror. :-) Och på söndag är det ju fars dag.

Phu, jag är redan trött av den här veckan, och den har knappt börjat än...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hej!

Vill beklaga sorgen efter din sötnos till son. Har också en liten Liam i himlen men han blev bara 22 veckor i min mage. Han skulle ha fyllt 7 år i början av november.



Stort lycka till på fredag på rul..hoppas den Lill* vill visa sina ädla delar :)

2010-11-09 @ 17:21:03
Postat av: My

Vilken fin blogg du har! Får jag lov att lägga den bland mina favoriter? alltså som länk?? Får jag fråga dig en sak, jag förstår att det är en mysko fråga och bortse helt från den om du tycker att den är för påflugen.... Men jag som mamma undrar ibland, om ens barn skulle bli bragd om livet? hur i hela friden gör man för att själv inte ta livet av den personen?? alltså jag förstår att en död berättigar inte en annan, men ändå... ens barn.



Ja återigen, svara om du vill, annars låt bli. Jag kommer följa din blogg och tiden framför dig som gravid. Lycka till!

2010-11-09 @ 20:00:40
URL: http://myboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0