Vad sa du?

Jag hade fått en tid hos barnmorskan idag, delvis för att kolla upp huvudvärken och mina värden. Allt såg bra ut så huvudvärken är förmodligen inte graviditetsrelaterad. Men vi fick också frågan om vi ville göra ett ultraljud, och det tackar man ju aldrig nej till! :)
Vi fick se vår fina lilla älskling men efter en stund blir barnmorskan tyst och ser ganska fundersam ut vilket naturligtvis gjorde både mig och Pontus nervösa. Efter vad som kändes som en evighet säger hon "jag måste ha sett fel sist, det är ju en flicka!". Både jag och Pontus undrade om vi verkligen hade hört rätt. Vi ska ju inte få någon flicka, vi ska ju få en liten lillebror! Men hon gick och hämtade en kollega som också skulle få kolla, bara för att hon skulle vara på säkra sidan (vilket man ju å andra sidan aldrig är när det gäller ultraljud) men även kollegan tyckte det såg ut som en flicka. Så nu får vi tänka om. Vi ska inte få någon lillebror till Liam. Liam ska få en lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 18:42:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0