Livet stannade upp för en stund

I morse stannade livet upp när jag gick på toa och insåg att det kom blod på pappret. För ett par sekunder tänkte jag att "suck, det var väl det. Nu har jag fått missfall". Men jag hade inte ont eller liknande, men var förstås orolig ändå. Vi åkte in och hoppet började försvinna mer och mer. Det var väl helt enkelt inte meningen att vi skulle få det här barnet. Eller något annat barn för den delen.

Vi fick göra VUL och jag väntade bara på att hon skulle säga att det inte fanns något pyre kvar. Men tji fick jag! Ett fullt friskt litet pyre! Vilken otrolig lycka det var att få se att det trots allt finns ett lite pyre i magen, att allt inte bara är inbillning och att pyret faktiskt mår bra!

Nu ska jag försöka släppa oron och verkligen njuta istället. Liam ska bli storebror i april!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Skönt att höra. Önskar er all lycka!

2010-08-13 @ 17:23:05
URL: http://www.ewakarlsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0